STREET TRIPLE 765 RS
Vehicle shown may vary visually by market and may differ from vehicles manufactured and delivered. Availability may vary by market, please see your local dealer for details.
Met de grote stap voorwaarts in technologie en verbluffende looks van de nieuwe generatie, voegt de RS de hoogste specificatie remmen en de meest geavanceerde afstelling van het rijgedrag toe en zet hij een nieuwe maatstaf als DE krachtigste Street Triple ooit.
SPECIFICATIES
Feature | Details |
---|---|
Prijs | |
Prijzen | Van 13.195,00 € |
Feature | Details |
---|---|
Motor en transmissie | |
Type | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Inhoud | 765 cc |
Boring | 78.0 mm |
Slag | 53.4 mm |
Compressieverhouding | 13.25:1 |
Max. vermogen EC | 130Pk / 128.2 BHP (95.6kW) @12000tpm |
Max. koppel EC | 80Nm@ 9500tpm |
Systeem | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
Uitlaat | Roestvrijstalen 3-in-1-spruitstuksysteem met een lage, roestvrijstalen, enkelzijdige demper |
Eindaandrijving | X-ringketting |
Koppeling | Natte platenkoppeling met slip-assist |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Feature | Details |
---|---|
Frame | |
Frame | Aluminium dubbele buizenframe met tweedelig onder druk gegoten subframe |
Swingarm | Tweezijdige, gegoten aluminiumlegering |
Voorband | Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 3,5 inch |
Achterwiel | Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 5,5 inch |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Voorvering | Showa 41 mm upside down Separate Function Forks - Big Piston (SFF-BP), instelbare ingaande en uitgaande demping, en veervoorspanning. 115mm veerweg. |
Achterwielophanging | Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock, instelbare ingaande en uitgaande demping en veervoorspanning. 131,2mm veerweg. |
Front Brakes | Dubbele zwevende schijven, 310 mm, radiaal gemonteerde monoblok remklauw met 4 zuigers Brembo Stylema, bochten-ABS, Brembo MCS radiale hoofdcilinder |
Rear Brakes | Enkelvoudige schijf, 220mm, Brembo remklauw met enkelvoudige zuiger, bochten-ABS |
Instrumentendisplay en -functies | Full Colour 5" TFT-scherm |
Feature | Details |
---|---|
Afmetingen en Gewicht | |
Breedte stuur | 792 mm |
Hoogte zonder spiegels | 1064 mm |
Zadelhoogte | 836 mm |
Wielbasis | 1399 mm |
Vorksprong | 23.2 º |
Naloop | 96.9 mm |
Tankinhoud | 15 L |
Gewicht met volle tank | 188 kg |
Feature | Details |
---|---|
Brandstofverbruik | |
Brandstofverbruik | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
CO2 Figures | 120g/km De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn gemeten in specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn. |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Service Interval | Onderhoudsinterval van 10,000 km / 12 maanden |
Uitgevoerd door professionals in een gesloten en gecontroleerde omgeving. Niet imiteren. Draag altijd een geschikte beschermende uitrusting.
Toonaangevend vermogen
Dankzij belangrijke upgrades die rechtstreeks zijn afgeleid van het Moto2™-raceprogramma, levert de befaamde 765 RS-motor een vermogen van 130 pk, met een hoger koppel van 80 Nm, en bovendien is hij responsiever en accelereert hij sneller.
Nieuwe geoptimaliseerde bochten-ABS
Geoptimaliseerd ABS in bochten, ondersteund door een IMU met op maat gemaakte instellingen die zijn geïntegreerd in elk van de vijf rijmodi van de Street RS, voor optimale remprestaties bij elke hellingshoek.
Nieuwe schakelbare, geoptimaliseerde bochttractiecontrole.
De schakelbare geoptimaliseerde tractiecontrole in bochten berekent voortdurend de hellingshoek om een optimale slipsnelheid en koppelregeling te garanderen. Er kunnen vier onafhankelijk van elkaar instelbare interventieniveaus worden geselecteerd, afhankelijk van de rijstijl en de omstandigheden.
Remmen met de hoogste specificaties
Nieuwe Brembo Stylema 4-zuiger radiale Monobloc-remklauwen, gekoppeld aan 310 mm remschijven, garanderen het hoogste remvermogen. Gekoppeld voor maximale efficiëntie met ABS in bochten voor meer veiligheid.
Nauwkeurige handling
De Street Triple RS heeft een nieuw, 12 mm breder stuur en een herziene geometrie, steiler en met een verhoogde achterkant, voor een soepeler rijgedrag, sneller bochtenwerk en een betere rijhouding.
Eersteklas vering
De RS is uitgerust met omgekeerde 41-mm Showa-voorvorken met grote zuigers en een Öhlins-achterschokdemper met piggybackreservoir. Deze zijn volledig instelbaar en kunnen worden afgesteld voor de ideale afstelling op de weg of op het circuit.
Prestatiebanden
Standaard worden krachtige Pirelli Supercorsa SP V3-banden gemonteerd, die grip op het racecircuit en een uitstekende stabiliteit bij hoge snelheid bieden, allemaal met een band die volledig geschikt is voor de weg.
TFT-kleurendisplay voor instrumenten
Het My Triumph-connectiviteitssysteem is vooraf ingeschakeld, klaar voor de optionele Bluetooth-module.
Toegankelijke zadelhoogte
Met een zadelhoogte van 836 mm is als accessoire ook een laag zadel verkrijgbaar dat de hoogte met 28 mm verlaagt, plus Triumph-dealers kunnen het zadel nog eens 10 mm verlagen via een speciale aanpassing van de achterwielophanging.
Klaar voor het circuit
Uitgerust met de race-specifieke Triumph-quick-shifter voor op- en afschakelen, een speciale circuitmodus en rondetimer, samen met een herziene geometrie voor een scherper stuurgedrag, is de Street Triple RS klaar voor actie op het circuit.
Topspecificaties
De topspecificatie van de Street Triple RS wordt aangevuld met een slip- en hulpkoppeling, volledige LED-verlichting met kenmerkende dagrijverlichting, bediening van de voorwielhefinrichting, een USB-oplaadaansluiting en een startonderbreker.
Uitgevoerd door professionals in een gesloten en gecontroleerde omgeving. Niet imiteren. Draag altijd een geschikte beschermende uitrusting.
KENMERKEN
KENMERKEN
|
|
---|---|
Motor | 765cc driecilindermotor |
Vermogen en Koppel | 130 pk en 80 Nm |
Gewicht | Not Included |
Vering | Volledig instelbare vering, Showa-voorvorken met grote zuigers en Öhlins STX40 piggybackreservoir met monoshock |
Remmen | Brembo Stylema-remklauwen, met dubbele 310mm schijven |
Wielen en banden | Pirelli Diablo Supercorsa V3-banden |
Elektronische rijhulpmiddelen | Geoptimaliseerde ABS schakelbare geoptimaliseerde tractiecontrole in bochten (met IMU), Front Wheel Lift Control |
Instrumenten | 5” TFT instrumenten |
Rijmod |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Koppeling | Slipkoppeling & koppelingsbekrachtiging |
Verlichting | Integrale LED-verlichting |
Onderhoud | Onderhoudsinterval van 10,000 km / 12 maanden |
KENMERKEN
|
|
---|---|
Motor | 765cc driecilindermotor |
Vermogen en Koppel | 130 pk en 80 Nm |
Gewicht | Not Included |
Vering | Volledig instelbare vering, Showa-voorvorken met grote zuigers en Öhlins STX40 piggybackreservoir met monoshock |
Remmen | Brembo Stylema-remklauwen, met dubbele 310mm schijven |
Wielen en banden | Pirelli Diablo Supercorsa V3-banden |
Elektronische rijhulpmiddelen | Geoptimaliseerde ABS schakelbare geoptimaliseerde tractiecontrole in bochten (met IMU), Front Wheel Lift Control |
Instrumenten | 5” TFT instrumenten |
Rijmod |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Koppeling | Slipkoppeling & koppelingsbekrachtiging |
Verlichting | Integrale LED-verlichting |
Onderhoud | Onderhoudsinterval van 10,000 km / 12 maanden |